Megnézem a sorozatot

Pár hónappal ezelőtt írtam nektek egy bejegyzést arról, hogy Selena levédette a nevét a szépségápolási kategóriában. Akkor nagyon sokan fellelkesültek – köztük én is -, hogy hamarosan a kezükbe foghatják a saját SG sminktermékeiket. Van egy jó hírem: nyáron megvalósul mindez! Selena tegnap utalt már rá délután Instagram Sztorin keresztül, hogy készül valamilyen fontos bejelentésre, ezt megalapozta az is, hogy a Revival turné Insta fiókját átnevezte “Rare Beauty“-ra. Nem sokkal később pedig hivatalosan is megerősítést kapott a dolog. A Sephora-n és a márka hivatalos weboldalán tudjátok majd beszerezni a különböző termékeket. Az értékesítés nyáron indul útjára, pontos dátum még nem lett közzétéve, Instán is csak ennyi van: Coming Summer 2020. A bejelentés óta a fiók átlépte az 1 milliós követői számot (előtte kb. 900 ezer volt). Pár promóciós fotót feltöltöttek, ezeket eléritek a galériában. Ha szeretnétek, itt bekövethetitek a Rare Beauty hivatalos Instagram oldalát.

image1~1002.jpg  image2~887.jpg     

A hírt és az egész beauty márkát egy rövidebb Instagram Live-ban fejtette ki. Nagyon őszintén és tömören nyilatkozott a jövőbeli céljairól, már ami a Rare Beauty-t érinti. Ha meglátogatjátok a rarebeauty.com weboldalt, fel is iratkozhattok a friss hírekre és újdonságokra már most!

Elindítom a saját szépségápolási márkámat, a Rare Beauty-t. Ez az, amin két évvel ezelőtt kezdtem el dolgozni. Megtaláltam hozzá a megfelelő partnereket és a megfelelő csapatot… és ez számomra nagyon fontos, mert olyan márkát akartam létrehozni, amitől jobban érzi magát mindenki. Ez nemcsak egy márka. Életmód lesz. Azt akarom, hogy a lányok és fiúk, valamint a nők és a férfiak jól érezzék magukat. Ez a célja, hogy élvezzék, ettől különleges. Nem az a célunk, hogy úgy nézzünk ki, mint mindenki más, hanem hogy önmagunk lehessünk. Egyelőre a Sephora üzleteiben jelenik meg, de jövőre globálisan terjeszkedünk. Rengeteg és még sok más dolgot akarok veletek megosztani. Pár hónapba telik. Nagyon sok dolog a ti segítségetekkel fog megvalósulni. Azt akarom, hogy segítsetek a márka felépítésében, mert az a célom, hogy valódi legyen, és egy olyan hely legyen, ahol az emberek úgy érzik, mintha egy közösségben lennének. Itt nem érzik azt a nyomást, hogy másnak látszódjanak, mint akik.