A magyar forrásod Selena Marie Gomez-ről
Belépés
Üdvözlünk a
SELENAGOMEZ.HU-n!
Köszöntünk a selenagomez.hu weboldalon, mely egy rajongói oldal a mexikói származású, amerikai énekes-, és színésznőről. Az oldalon mindig megtalálod a legújabb híreket, nem beszélve a Selena, multimédia, interjú és kép-, és videógaléria oldalakról. Ha Selenátor vagy, akkor mindenképp nézz fel nap, mint nap az oldalra, nehogy le maradj valamiről SelGo-val kapcsolatban! Várunk szeretettel: SG.HU csapata

Február elején kaptuk a hírt, mely szerint 2020 nyarán érkezik Selena első saját kollekciója, a ‘Rare Beauty’. A Revival turné Insta fiókját átnevezte “Rare Beauty“-ra. Nem sokkal később pedig hivatalosan is megerősítést kapott a dolog. A Sephora-n és a márka hivatalos weboldalán tudjátok majd beszerezni a különböző termékeket. Az értékesítés nyáron indul útjára, pontos dátum még nem lett közzétéve, Instán is csak ennyi van: Coming Summer 2020. A bejelentés óta a fiók átlépte az 1 milliós követői számot (előtte kb. 900 ezer volt). A hírt és az egész beauty márkát egy rövidebb Instagram Live-ban fejtette ki. Nagyon őszintén és tömören nyilatkozott a jövőbeli céljairól, már ami a Rare Beauty-t érinti. Ha meglátogatjátok a rarebeauty.com weboldalt, fel is iratkozhattok a friss hírekre és újdonságokra már most!

“Elindítom a saját szépségápolási márkámat, a Rare Beauty-t. Ez az, amin két évvel ezelőtt kezdtem el dolgozni. Megtaláltam hozzá a megfelelő partnereket és a megfelelő csapatot… és ez számomra nagyon fontos, mert olyan márkát akartam létrehozni, amitől jobban érzi magát mindenki. Ez nemcsak egy márka. Életmód lesz. Azt akarom, hogy a lányok és fiúk, valamint a nők és a férfiak jól érezzék magukat. Ez a célja, hogy élvezzék, ettől különleges. Nem az a célunk, hogy úgy nézzünk ki, mint mindenki más, hanem hogy önmagunk lehessünk. Egyelőre a Sephora üzleteiben jelenik meg, de jövőre globálisan terjeszkedünk. Rengeteg és még sok más dolgot akarok veletek megosztani. Pár hónapba telik. Nagyon sok dolog a ti segítségetekkel fog megvalósulni. Azt akarom, hogy segítsetek a márka felépítésében, mert az a célom, hogy valódi legyen, és egy olyan hely legyen, ahol az emberek úgy érzik, mintha egy közösségben lennének. Itt nem érzik azt a nyomást, hogy másnak látszódjanak, mint akik.” – mondta Selena.