Mióta Selena eltűnt, azóta a Puma-s kampányokról is alig lehet hallani valamit. Azonban most megleptek minket több kollekciójuk kulissza fotóival is. Először is a 2017-es ‘Phenom‘ névre keresztelt, debütáló kampányhoz jelent meg két kép, amik által betekintést nyerhetünk abba, hogyan is készült a fotósorozat. A következő adag már idei, az ‘Ignite Flash‘ cipőreklámmal indították az évet. A fotók alapján ezt a munkát már jobban élvezte, mint az előzőt. Szinte majdnem egy időben jelent meg az ‘En Pointe‘ kollekció is, persze ehhez is érkeztek kulissza fotók (ezekből készült az aktuális kinézetünk is). Az utolsó adag a 2017-es Phenom újított kiadása, a ‘Phenom Lux‘ nevet kapta, ez volt az első, amiben nemcsak modellként, de tervezőként is szerepelt.

      
      
      
      

A ‘The Cali‘ kampánya volt a legutolsó eddig, ezt szeptemberben fotózták, még a rosszulléte előtt. Október közepén jelent meg, most pedig újabb képeket kaptunk belőle. A fotósorozaton kívül a cipőről készült közeli fotót is megosztottak.

      

Vélemény, hozzászólás?