Selena az arca a legújabb ‘Coach’ kampánynak – amelyből a design is készült – szerk. -, azonban a rajongók nem igazán ismerik fel a sztár arcát a fotókról. Gomez és a cég az újévet egy vadi új kampánnyal kezdte, mégpedig a tavaszi/nyári kollekció piacra dobásával, a Selenatorok pedig erős PhotoShop használat “vádja” alá emelte a céget.

“Egy személyt egy műbabává változtattak, ez annyira undorító!” – kommentelte valaki a fotó alá.

Valaki pedig ezt írta:

“Ez a PhotoShop teljesen szükségtelen. Miért kérsz meg egy hírességet arra, hogy reklámozza a termékeidet, ha az a személy fel sem ismerhető a képeken?”

“Szégyelld magad, @coach, mindenkit meggyőztél azzal, hogyha a legjobb vagy, akkor sem vagy elég. EZ NEM IGAZI!!”

Habár a rajongók gyorsan negatív kommentekkel illették a képeket, Selena zavartalannak tűnt, hiszen ő is posztolt egyet az Instagram oldalára, amely már lassan 5 millió lájknál jár.

Vélemény, hozzászólás?